Verwondering en verbazing
Nieuwsberichten, blogs en trainingen.
Een ’open mind’ stelt je in staat om de veranderingen te omarmen en daarmee de uitdagingen binnen je organisatie eenvoudiger aan te gaan. Nieuwsgierigheid en onbevangenheid brengen namelijk verfrissende ideeën en focus. Ze geven beter zicht en begrip op wat merk-denken echt voor jouw organisatie kan betekenen.
Laat je inspireren door merkdenken
Of je nu een starter bent of al jarenlang onderneemt, het blijft lastig om grip te krijgen op het fenomeen merkdenken. Het is dus niet de vraag of je iets met je merk moet gaan doen, maar hoe je van je organisatie een sterk en betekenisvol merk gaat bouwen.

Top of Mind blijven met het Lead FrameWork
Je herkent het vast wel: Hoe blijf je in beeld bij prospects? Hoe weet je wanneer iemand jouw product of dienst nodig heeft? Hoe weet je wanneer prospects klaar zijn om een koopbeslissing te nemen en kiezen ze dan voor jou of juist voor de...
Marketing en verkoop verandert door de digitale transformatie
Marketing en verkoop activiteiten veranderen door big data en de digitale transformatie. Technologische ontwikkelingen die analysemogelijkheden bieden rondom het online gedrag van klanten en prospects initiëren deze verandering. En vergeet ook niet dat onze klanten...
Positioneer jouw bedrijf in 3 uur op 2 april 2020
Dit is jouw kans om je bedrijf naar een nog hoger plan te tillen. Ken jij modellen als The Golden Circle van Simon Sinec, of de Archetypes van Carl Gustav Jung. Het zijn modellen die waardevolle en nieuwe...
Die kinderlijke blik van verwondering en verbazing. Wij zouden deze zelf veel vaker moeten hebben.
Voor jonge kinderen is zoveel nog nieuw. Hun favoriete vragen zijn dan ook wat, hoe en waarom vragen. Wat is schaduw? Waarom beweegt de schaduw mee? We kunnen zo veel leren van deze verwonderde en verbaasde blikken van kinderen. Om maar direct met de deur in huis te...
Met ActiveCampaign scoor je meteen een warme lead
Zet zo snel mogelijk onbekende website bezoekers om in waardevolle leads, om ze vervolgens door je verkooporganisatie om te zetten naar mooie nieuwe klanten. Wat dacht je van op slimme en geautomatiseerde wijze, het juiste bericht op het juiste moment, aan de juiste...
Ik heb een chatfunctie op mijn website. Maar wil ik dat eigenlijk wel?
Het draait vandaag de dag allemaal om engagement. De behoefte om snel en direct contact te kunnen leggen met je klanten en prospects neemt hand over hand toe. Laagdrempeligheid en snelheid zorgen ervoor dat organisaties steeds vaker over gaan tot deze vorm van...
Positioneer jouw bedrijf in 3 uur op 21 januari 2020
Dit is jouw kans om je bedrijf naar een nog hoger plan te tillen. Ken jij modellen als The Golden Circle van Simon Sinec, of de Archetypes van Carl Gustav Jung. Het zijn modellen die waardevolle en nieuwe...
Korting verkopen kan iedereen, maar toegevoegde waarde
Is het echt waar dat klanten altijd opzoek zijn naar de goedkoopste oplossing of leverancier? Nee natuurlijk niet! Ook jouw klanten zijn best bereid meer te betalen voor jouw dienst of product, zelfs als het bij de concurrent voor een lagere prijs kan. Maar voor niets...
Waarom ben jij wel een succesvolle ondernemer?
Omdat jij niet de organisatie de schuld geeft als het huidige Business Model niet meer werkt? Jouw succes ontstaat uit het feit dat je wel aandacht besteed aan hoe de markt om je heen aan het veranderen is. Jij staat geregeld stil bij vragen als; wat is vandaag de dag...
Waarom hebben startups en nieuwe initiatieven een held nodig?
Meer dan een halve eeuw geleden stelde Carl Jung vast dat mensen onbewuste ambities en aspiraties hebben. Hij noemde dit Archetypen. Deze Archetypen weerspiegelen gemeenschappelijke ervaringen die alle mensen gedeeld hebben over miljoenen jaren van...
Kinderen met creatieve ideeën zijn de basis voor innovatie.
Innoveren is een constante zoektocht naar nieuwe invalshoeken en ideeën. Iets wat volgens mij alleen kan door bestaande inzichten en standpunten los te laten. Om te veranderen moet je durven 'het even niet te weten'. Innovatie bepaalt onze toekomst en kinderen zijn...
Stand out from the crowd! Want jouw bedrijf is namelijk ook uniek.
Wanneer iemand authentiek is in zijn gedrag, zal je zo’n persoon niet snel vergeten. Of zoals Richard Branson zelf citeert: “If you want to stand out from the crowd, give people a reason not to forget you.” Dit fenomeen geldt namelijk ook voor jouw bedrijf. Of je nu...
Bellen, mailen, WhatsApp, LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram! Hoe dan?
Elke organisatie wil goed bereikbaar zijn voor klanten? Maar hoe doe je dat als klanten tegenwoordig op zoveel manieren je kunnen bereiken. Van “traditioneel” bellen of e-mailen tot WhatsAppen en social media. Deze diversiteit aan communicatiekanalen veroorzaakt een...
Je organisatie ontwikkelen met LEGO. Serieus?
Je neemt één Business Model Canvas Het functioneren van jouw organisatie kan door het inzetten van een Business Model Canvas pragmatisch worden geoptimaliseerd. Alle relevante bedrijfsaspecten worden door de visuele insteek van het canvas in één oogopslag...
Rits marketing en sales echt samen!
Maak marketing medeverantwoordelijk voor de commerciële doelstellingen van de verkoopafdeling. De ondernemer die dit begrijpt, creëert synergie tussen deze twee afdelingen. En er is meer. Op een positieve manier verandert zo ook de cultuur en het werkgedrag binnen...
Als je even snel wilt scoren met marketing automation, dan ben je hier aan het verkeerde adres.
Wat is nu eigenlijk Marketing automation? Het is het inzetten van een geautomatiseerd systeem om zo online potentiële klanten door jouw customer journey heen te leiden. Met als uiteindelijk doel, klanten aan je organisatie verbinden. Het is feitelijk een deel van je...
Een klantreis verbeteren door deze gewoon te visualiseren?
In onze steeds transparanter wordende wereld, moeten bedrijven zich meer dan ooit concentreren op de wensen, behoeften en verwachtingen van hun klanten. Alleen dan kunnen bedrijven hun huidige positie in de markt behouden of juist verder versterken. Klanten verwachten...
Contact
06 – 15 270 602
Crescendopad 3
6842DL Arnhem
Van maandag tot vrijdag
Tussen 08:00 – 18:00 uur
KVK 57694168
BTW NL002259271B65
NL43 INGB 0008 3140 86
Updates
Graag deel ik mijn visie en geef ik mijn opinie over actuele thema’s. Door naar mijn updates pagina te gaan vind je nieuwsberichten, blogs en aankondigingen voor trainingen.