Branding as a Service
Dromen, denken, durven, doen en doorgaan.
“Als je altijd doet wat je altijd deed, dan krijg je altijd wat je kreeg” – Albert Einstein
Innovatieve organisaties leiden hun mensen op in innovatief denken en introduceren nieuwe tooling en dagen mensen uit om hun creativiteit te gebruiken. Ze rekruteren young professionals en mengen ze met senior personeel, omdat ze weten dat je zowel ervaring als een frisse blik nodig hebt voor succesvolle innovatie.
Toen je begon als ondernemer, voelde dat goed. Je was superenthousiast! Inmiddels ervaar je wellicht obstakels die jouw enthousiasme behoorlijk in de weg kunnen staan.
Toch kun je weer iedereen verbazen met jouw organisatie, jouw merk. Door frisse methodes, technieken en aanpak van SenseWise, krijg je snellere en betere resultaten dan ooit tevoren. Door de vijf heldere stappen van Het Verander FrameWork weet je exact waar je aan toe bent. Met als resultaat een sterk en authentiek merk. Een merk dat weer een heldere en inspirerende focus heeft.
Met bewezen methodes en technieken
Samen zetten wij de juiste methodes en technieken in. Gaan we met de juiste competenties de gewenste veranderingen in gang zetten. Een merk bouwen is geen raketwetenschap. Het is een kwestie van de juiste vragen stellen en keuzes maken en daar vervolgens consequent naar handelen.
Ondernemers die een merk als kompas zien, hebben een inspirerende uitstraling voor klanten en medewerkers.






Golden Circle
De Golden Circle is een simpel maar krachtig model wat eenvoudig in kaart brengt wat, hoe en waarom een bepaalde organisatie zich onderscheidt van anderen.
Business Model Canvas
Met het inzetten van een Business Model Canvas optimaliseer je pragmatisch jouw organisatie.
Buyer Persona
In een goed klantprofiel staat beschreven hoe jouw buyer persona’s in het leven staan. Wat zijn of haar motieven en drijfveren zijn, maar ook wat de angsten en twijfels zijn.
Archetype
Van sterke merken is bekend dat ze gebaseerd zijn op één bepaald archetype. Een archetype beschrijft uiteindelijk de unieke karaktereigenschappen van het merk.
Value Proposition Canvas
Met dit canvas onderzoek je, naast de waarde, vooral de behoeften van jouw klanten. Want zitten jouw klanten wel te wachten op jouw nieuwe diensten of producten?
Customer Journey
Een customer journey is de reis die een klant aflegt om tot een ‘koop’ over te gaan. Weet dus wanneer je moet inspireren, informeren en helpen met beslissen.
LEGO
Je organisatie ontwikkelen met LEGO®. Serieus? Een gefaciliteerde methode voor onder meer strategie- en visieontwikkeling, teamvorming en innovatie.
Biografie
Laat je doelgroep bewust stil staan bij de betekenis van je organisatie. Inspireer ze en beschrijf in de bedrijfsbiografie vooral wat je biedt en wat je doelgroep nodig heeft.
Merkdenken
Marketing komt neer op merken bouwen. Branding dus. Door branding voelt bijvoorbeeld jouw oplossing betrouwbaarder, gebruiksvriendelijker en beter dan de andere.
Branchekennis
Actief binnen een verscheidenheid aan bedrijven en industrieën
Wees jouw concurrentie de baas, want de markt verandert voortdurend. Nieuwe innovaties dwingen ons tot actie. Ondernemers die op een toekomstbestendige manier willen ondernemen en ontwikkelen, dienen rekening te houden met innovaties. Het begint namelijk allemaal met het hogere doel om iets radicaal te willen veranderen. Het begint met het ondernemen vanuit de echte waarom.
Contact
06 – 15 270 602
Crescendopad 3
6842DL Arnhem
Van maandag tot vrijdag
Tussen 08:00 – 18:00 uur
KVK 57694168
BTW NL002259271B65
NL43 INGB 0008 3140 86
Updates
Graag deel ik mijn visie en geef ik mijn opinie over actuele thema’s. Door naar mijn updates pagina te gaan vind je nieuwsberichten, blogs en aankondigingen voor trainingen.