Het Verander FrameWork

Samen denken we na over echt betekenisvol ondernemen.

“Het allerbelangrijkste is om obsessief te focussen op je klant.” – Jeff Bezos

Te vaak zie ik ogenschijnlijk geweldige innovaties die bij lange na niet de groei- of verkoopocijfers opleveren, die aan het begin waren beloofd. 

Gedurende de tweede stap worden alle belangen zichtbaar. Je krijgt een spiegel voorgehouden, je krijgt een serie van vervelende/kritische vragen voorgeschoteld, want dat is waar het in deze fase om draait. Alleen zo voorkom je onnodige weerstand en frustraties bij alle betrokkenen binnen de organisatie.

 

Wat mag je van deze stap verwachten

Te veel organisaties communiceren over wat wat ze leveren. Samen met jouw organisatie verplaatsen we ons tijdens deze stap in wat je echt oplost met jouw producten en/of diensten. We stellen vast welke uitdagingen je organisatie wegneemt bij klanten.

Samen werken we aan een ‘Aanname Molecuul’ om de relatie vast te stellen tussen doelgroep(en), de uitdagingen en oplossingen van je organisatie.

Met bijvoorbeeld het Value Proposition Canvas onderzoeken we, naast de waarde, vooral de behoeften van jouw klanten. Want zitten jouw klanten wel te wachten op de ‘nieuwe’ diensten of producten? Bekijk nog eens in 1 minuur hoe SenseWise dit doet.

Contact 

06 – 15 270 602

Crescendopad 3
6842DL Arnhem

Van maandag tot vrijdag
Tussen 08:00 – 18:00 uur

KVK 57694168
BTW NL002259271B65
NL43 INGB 0008 3140 86

Updates

Graag deel ik mijn visie en geef ik mijn opinie over actuele thema’s. Door naar mijn updates pagina te gaan vind je nieuwsberichten, blogs en aankondigingen voor trainingen.