Solipsis
Transformeert marketing en sales.
Solipsis, een IT-organisatie met een sterke focus op innovatie en groei, heeft de marketing- en verkoopprocessen kritisch geëvalueerd om hun algemene positionering te verbeteren. In samenwerking met SenseWise heeft deze uitdaging geresulteerd in een inspirerende “waarom” voor Solipsis en een heldere visie met acht nieuwe proposities.
Alexander heb ik leren kennen toen wij met Solipsis op zoek waren naar een hands-on marketing manager met verstand van IT en technologie. Ook al wordt Alexander vaak ingehuurd voor een tijdelijke marketingklus, hij wordt al heel snel gezien als volwaardige collega. Alexander is een zeer loyale, creatieve, initiatief nemende en altijd optimistische marketing professional die samen wil ondernemen!
Alles draait om inzicht
Solipsis is een vooruitstrevende IT-organisatie die constant openstaat voor innovatie en groei. Hun doel was om kritisch te kijken naar de marketing- en verkoopprocessen en hun algemene positionering te verbeteren.
Alleen de juiste data
Met behulp van slimme lead-generatie tools en geïntegreerde processen in het CRM-systeem (Autotask) kan Solipsis nu op het juiste moment de juiste boodschap overbrengen. Dit resulteert in persoonlijkere en relevantere communicatie, met een aanzienlijke toename van herkende leads en verbeterde conversie.
Schaalbaar groeien
Solipsis heeft een geavanceerd marketing- en verkoopdashboard geïntroduceerd om de voortgang en effectiviteit van hun inspanningen te meten en bij te sturen. De nieuwe positionering stelt hen in staat om websitebezoekers om te zetten in waardevolle leads, wat resulteert in het aantrekken van waardevolle nieuwe klanten. De succesvolle dienstverlening van SenseWise heeft Solipsis geholpen bij hun opmerkelijke transformatie, gericht op innovatie en groei.