06 15 27 06 02 info@sensewise.nl

Je kan mij altijd bellen via:
06 – 15 270 602

Marketing en sales 2.0

Datadriven met 360° klant-profielen.

Krijg grip op je processen en til de klantervaring met data naar ongekende hoogte.

Digitale transformatie

Marketing en verkoop activiteiten veranderen door big data en de digitale transformatie. Technologische ontwikkelingen die analysemogelijkheden bieden rondom het online gedrag van klanten en prospects initiëren deze verandering. Deze trends zorgen ervoor dat er een verandering plaats vind in het koopgedrag en de daarbijbehorende klantreis van je prospects en klanten.

Datadriven-marketing

Je kunt er niet meer omheen: klantdata. Het is dé grondstof van digital marketing. Maar helaas ligt klantdata niet voor het oprapen. Je moet het vinden, verzamelen en vertalen naar bruikbare inzichten. En daar kan ik je bij helpen. Samen maken we een centraal klantdataplatform, waarop we al jouw online bronnen realtime op aansluiten. Zo beschik je altijd over actuele, complete klantprofielen, waarmee de weg is vrijgemaakt voor datadriven-marketing.

Beslissen obv data

Onze digitale wereld zorgt voor een overvloed aan beschikbaarheid informatie. Op basis hiervan kunnen wij nog betere beslissingen nemen wat wel en niet te doen. Niet alleen kan er nu goed gesegmenteerd worden, ook nieuwe ideeën kunnen hierdoor relatief eenvoudig getest worden. Niet meer; ik denk dat deze doelgroep het relevant vindt? Maar juist; ik weet dat ze het willen!

Een echte professional, dat is wat Alexander is. Elkaar uitdagen en scherp houden maar met respect voor de persoon, dat is hoe wij samenwerken om de sales en marketing van CTS IT te herstructureren. Een uitdagende klus waar Alexander zijn tanden inzet en niet meer loslaat. Zonder Alexander waren wij niet in zo’n korte tijd zover gekomen!
Hannes de Paauw

CEO, CTS IT

Van o tot 100 in 6 seconden hoor ik soms mensen zeggen. Dit is mijn ervaring, niet met een auto, maar met Alexander die zeer gemotiveerd en gestructureerd te werk gaat. Ons vraagstuk voor het opzetten van een professionele salesafdeling heeft Alexander vol overtuiging, passie en ervaring voltooid. De stappen die daarbij zijn gemaakt en de overtuiging van Alexander op onze medewerkers heeft ertoe geleid dat er in korte tijd een uniek concept is gecreëerd.
Michel van de Pol

CEO, I4

Groei

Groei slim met data

Verwonder en verbaas jezelf!

12 + 7 =

Zet vandaag nog in op persoonlijke een-op-een-communicatie.

Bedrijven zouden inbound marketing nog veel meer moeten omarmen en extra aandacht en focus moeten leggen op contentmarketing, zoekmachine-optimalisatie en lead nurturing. Bedrijven zouden moeten overstappen naar een-op-een-communicatie. Data-driven tools helpen daarbij. Door gericht keuzes te maken over de boodschap en bewust te kiezen bij wie welk bericht wordt aangeboden.

Alexander ter Meulen
Business Accelerator