06 15 27 06 02 info@sensewise.nl

Je kan mij altijd bellen via:
06 – 15 270 602

Weetjes en feitjes.

Lees en leer meer over…

Demand Generation in slechts drie stappen

Demand Generation in slechts drie stappen

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Ontdek waarom onderstaande drie fases van Demand Generation ook jouw potentiële klanten helpen hun problemen te begrijpen en vervolgens te kiezen voor jouw innovatieve oplossing of propositie.Blog Overzicht 1. Unaware...

MRR, TCV, ACV, TAM, Churn van data naar toegevoegde waarde

MRR, TCV, ACV, TAM, Churn van data naar toegevoegde waarde

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Financiële KPI's (Key Performance Indicators) helpen je om de financiële prestaties van je bedrijf te meten. Ze geven een duidelijk overzicht van alle inkomsten en uitgaven. Hiermee kunnen ondernemers beter begrijpen wat er...

BHAG, marktaandeel berekeningen en de S-Curve

BHAG, marktaandeel berekeningen en de S-Curve

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Groei is essentieel. Of je nu een starter bent of al jaren onderneemt, het vaststellen van realistische groeidoelstellingen is van strategisch belang. Maar hoe stel je realistische doelen? Middelen die je kunt overwegen te...

Creëer je perfecte Buyer Persona in 5 stappen

Creëer je perfecte Buyer Persona in 5 stappen

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Worstel je met het maken van een Buyer Persona voor je organisatie? Vind je het moeilijk om te bepalen wie je doelgroep is en waar je als organisatie moet positioneren in de markt? Het maken van een Buyer Persona is een...

Strategische Account Planning: Een recept voor succes

Strategische Account Planning: Een recept voor succes

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Ben je klaar om het ultieme Strategische Accountplan te maken? Een Strategisch Account Plan (SAP) is een reeks acties en activiteiten waarmee organisaties hun klanten kunnen begrijpen, plannen voor groei kunnen maken en de...

Hoe bereken je de Customer Lifetime Value (CLV)

Hoe bereken je de Customer Lifetime Value (CLV)

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Customer Lifetime Value (CLV) is een belangrijke maatstaf voor bedrijven om bij te houden. Het helpt bedrijven de waarde van een klant te begrijpen, van begin tot eind, door de gemiddelde aankoopwaarde en -frequentie, de...

Succesvol zakendoen met de kracht van LinkedIn

Succesvol zakendoen met de kracht van LinkedIn

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Wil je verkoop stimuleren en meer potentiële klanten bereiken? Zo ja, dan is het tijd om de kracht van Social Selling via LinkedIn te ontdekken! In deze blog ga ik in op waarom Social Selling werkt en hoe je de...

Korting verkopen kan iedereen, maar toegevoegde waarde

Korting verkopen kan iedereen, maar toegevoegde waarde

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Is het echt waar dat klanten altijd opzoek zijn naar de goedkoopste oplossing of leverancier? Nee natuurlijk niet! Ook jouw klanten zijn best bereid meer te betalen voor jouw dienst of product, zelfs als het bij de...

Alexander heeft marketing binnen IF Technology naar een hoger niveau getild. We hebben intensief samengewerkt om de hele keten van strategie tot uitvoering te verbeteren en te versnellen. Essentieel is zijn bereidheid zich te verdiepen in ons bedrijf en de processen die lopen. Daarbij blijft de link naar sales altijd in beeld waarmee ook de ROI in beeld blijft. Dat in combinatie met zijn enthousiasme maakt hem een waardevol partner.

Martijn van Aarssen

CEO, IF Technology

Samen met Alexander hebben we het proces nieuw leven in geblazen en lead-generation naar een nieuw niveau gebracht. Waar we begonnen met naar elkaar kijken, hebben we in korte tijd gezamenlijk een efficiënte marketing machine neergezet. Met zijn energie en vakmanschap weet hij beweging te krijgen en mensen te stimuleren om net dat stapje extra te zetten.
Ben Meints

Product management & Marketing, ITON

Groei

Groei slim met data

Verwonder en verbaas jezelf!

1 + 8 =

Schaalbaar en gepersonaliseerd applicaties koppelen.

Als ondernmer heb je het tegenwoordig niet makkelijk. Of je jongleert met allemaal losse ‘applicaties’ of je loopt vast op de uitgebreide tools met veel te functionaliteiten waar vervolgens niet mee te werken is. Herken je dit? Het gevolg is versnipperde data, marketing zonder impact en vooral veel te veel verspilde tijd. Alexander ter Meulen Business Accelerator