06 15 27 06 02 info@sensewise.nl

Weetjes en feitjes.

marketing, sales en technologie

Demand generation met AI

Demand generation met AI

Demand Generation met AIB2B-marketing verandert. De focus verschuift van lead hunting naar vraag creëren. Niet harder werken, maar slimmer werken. Dat is het uitgangspunt van moderne demand generation. En precies daar komt AI om de hoek kijken. Ik geloof dat marketing...

SEO checklist: 10 tips voor een betere vindbaarheid

SEO checklist: 10 tips voor een betere vindbaarheid

SEO checklist: 10 tips voor een betere vindbaarheidDeze blog bevat een 10-punt checklist voor het verbeteren van de vindbaarheid van je website. Belangrijke tips zijn onder andere het optimaliseren van meta titels en beschrijvingen, het gebruik van relevante H1-tags...

Ontdek hoe je een sterk merk opbouwt in 5 stappen

Ontdek hoe je een sterk merk opbouwt in 5 stappen

Ontdek hoe je een sterk merk opbouwt in 5 stappenIn deze blog beschrijf ik de essentiële stappen om een krachtig merk te creëren dat opvalt. Van het solide fundament leggen tot het claimen van je positie en het ontwikkelen van je merk, het zijn inzichten waar elke...

Hoe haal je het meeste uit een LinkedIn-campagne?

Hoe haal je het meeste uit een LinkedIn-campagne?

Hoe haal je het meeste uit een LinkedIn-campagne?Stel je voor dat je ronddwaalt in een onbekende stad zonder GPS of kaart. Dit is vergelijkbaar met hoe het is om een LinkedIn-campagne te voeren zonder de juiste targetingstrategie. Gelukkig ben je hier aan het juiste...

Hoe genereer ik effectief nieuwe leads?

Hoe genereer ik effectief nieuwe leads?

Hoe genereer ik effectief nieuwe leads?In de wereld van zakendoen is er een term die voortdurend opduikt: leadgeneratie. Het is de motor die bedrijven draaiende houdt, maar het is ook een gebied waar veel organisaties worstelen. Je hebt waarschijnlijk gehoord van...

Het geheime wapen voor leadgeneratie

Het geheime wapen voor leadgeneratie

Het geheime wapen voor leadgeneratieIn de wereld van marketing draait alles om het genereren van leads en het aantrekken van nieuwe klanten. De nadruk ligt hierbij op geavanceerde marketingtools voor leadnurturing, AI-tools voor content generatie en rijke datasets...

Een nieuw tijdperk voor marketing en verkoop

Een nieuw tijdperk voor marketing en verkoop

Een nieuw tijdperk voor marketing en verkoopIn de wereld van marketing en verkoop hebben big data en de digitale transformatie voor ingrijpende veranderingen gezorgd. Technologische vooruitgang heeft ons in staat gesteld om het online gedrag van klanten en prospects...

Demand Generation in slechts drie stappen

Demand Generation in slechts drie stappen

Je kan mij altijd bellen via: 06 – 15 270 602Demand generation in slechts drie stappenOntdek waarom onderstaande drie fases van Demand Generation ook jouw potentiële klanten helpen hun problemen te begrijpen en vervolgens te kiezen voor jouw innovatieve oplossing of...

BHAG, marktaandeel berekeningen en de S-Curve

BHAG, marktaandeel berekeningen en de S-Curve

BHAG, marktaandeel en de s-curveGroei is essentieel. Of je nu een starter bent of al jaren onderneemt, het vaststellen van realistische groeidoelstellingen is van strategisch belang. Maar hoe stel je realistische doelen? Middelen die je kunt overwegen te gaan...

Creëer je perfecte Buyer Persona in 5 stappen

Creëer je perfecte Buyer Persona in 5 stappen

Creëer je perfecte buyer persona in 5 stappenWorstel je met het maken van een Buyer Persona voor je organisatie? Vind je het moeilijk om te bepalen wie je doelgroep is en waar je als organisatie moet positioneren in de markt? Het maken van een Buyer Persona is een...

Hoe bereken je de Customer Lifetime Value (CLV)

Hoe bereken je de Customer Lifetime Value (CLV)

Hoe bereken je de customer lifetime value (CLV)Customer Lifetime Value (CLV) is een belangrijke maatstaf voor bedrijven om bij te houden. Het helpt bedrijven de waarde van een klant te begrijpen, van begin tot eind, door de gemiddelde aankoopwaarde en -frequentie, de...

Succesvol zakendoen met de kracht van LinkedIn

Succesvol zakendoen met de kracht van LinkedIn

Succesvol zakendoen met de kracht van LinkedInWil je verkoop stimuleren en meer potentiële klanten bereiken? Zo ja, dan is het tijd om de kracht van Social Selling via LinkedIn te ontdekken! In deze blog ga ik in op waarom Social Selling werkt en hoe je de...

Alexander heeft marketing binnen IF Technology naar een hoger niveau getild. We hebben intensief samengewerkt om de hele keten van strategie tot uitvoering te verbeteren en te versnellen. Essentieel is zijn bereidheid zich te verdiepen in ons bedrijf en de processen die lopen. Daarbij blijft de link naar sales altijd in beeld waarmee ook de ROI in beeld blijft. Dat in combinatie met zijn enthousiasme maakt hem een waardevol partner.

Martijn van Aarssen

CEO, IF Technology

Samen met Alexander hebben we het proces nieuw leven in geblazen en lead-generation naar een nieuw niveau gebracht. Waar we begonnen met naar elkaar kijken, hebben we in korte tijd gezamenlijk een efficiënte marketing machine neergezet. Met zijn energie en vakmanschap weet hij beweging te krijgen en mensen te stimuleren om net dat stapje extra te zetten.
Ben Meints

Product management & Marketing, ITON

Groei

Groei slim met data

Verwonder en verbaas jezelf!

3 + 8 =

Schaalbaar en gepersonaliseerd applicaties koppelen.

Als ondernmer heb je het tegenwoordig niet makkelijk. Of je jongleert met allemaal losse ‘applicaties’ of je loopt vast op de uitgebreide tools met veel te functionaliteiten waar vervolgens niet mee te werken is. Herken je dit? Het gevolg is versnipperde data, marketing zonder impact en vooral veel te veel verspilde tijd.

Alexander ter Meulen
Business Accelerator